LONGAS MAYAYO, Jordi (2010). Una aproximació a l'escola com organització saludable : Anàlisi de la relació entre el context intern del docent i la síndrome d'esgotament professional - INVASSAT
Atrás LONGAS MAYAYO, Jordi (2010). Una aproximació a l'escola com organització saludable : Anàlisi de la relació entre el context intern del docent i la síndrome d'esgotament professional
LONGAS MAYAYO, Jordi (2010). Una aproximació a l'escola com organització saludable : Anàlisi de la relació entre el context intern del docent i la síndrome d'esgotament professional
LONGÁS MAYAYO, Jordi. Una aproximació a l'escola com organització saludable : Anàlisi de la relació entre el context intern del docent i la síndrome d'esgotament professional [online] Tesi doctoral. Director Jordi Riera Romaní. Barcelona: Universitat Ramon Llull, Facultat de Psicologia, Ciències de l'Educació i de l'Esport Blanquerna, 2010. 317 p. <http://hdl.handle.net/10803/9245> [Consulta 08.05.2013]
RESUMEN DEL AUTOR: La tesis desarrolla el concepto de escuela saludable desde la perspectiva de los riesgos psicosociales. Concretamente, el análisis de los niveles de síndrome de quemado por el trabajo en 40 centros escolares de Cataluña confirma la existencia de grandes diferencias asociadas a diferencias en la organización y modelo pedagógico. El modelo de escuela que aprende se asocia a una mayor salud laboral. De la investigación se derivan nuevas aportaciones para la prevención primaria del síndrome estudiado.
RESUM DE L'AUTOR: La tesis desenvolupa el concepte d'escola saludable des de la perspectiva dels riscos psicosociales. Concretament, l'anàlisis dels nivells de la síndrome d'esgotament profesional en 40 centres escolares de Catalunya confirma l'existència de granes diferències associades a diferències en l'organització i el modelo pedagògic. El model d'escola que aprén s'associa a una major salut laboral. De la recerca es deriven nove aportacions per a la prevenció primària de la síndrome estudiada.
RESUMEN DEL AUTOR: La tesis desarrolla el concepto de escuela saludable desde la perspectiva de los riesgos psicosociales. Concretamente, el análisis de los niveles de síndrome de quemado por el trabajo en 40 centros escolares de Cataluña confirma la existencia de grandes diferencias asociadas a diferencias en la organización y modelo pedagógico. El modelo de escuela que aprende se asocia a una mayor salud laboral. De la investigación se derivan nuevas aportaciones para la prevención primaria del síndrome estudiado.
RESUM DE L'AUTOR: La tesis desenvolupa el concepte d'escola saludable des de la perspectiva dels riscos psicosociales. Concretament, l'anàlisis dels nivells de la síndrome d'esgotament profesional en 40 centres escolares de Catalunya confirma l'existència de granes diferències associades a diferències en l'organització i el modelo pedagògic. El model d'escola que aprén s'associa a una major salut laboral. De la recerca es deriven nove aportacions per a la prevenció primària de la síndrome estudiada.